Reklama

Smycze Reklamowe

Off 81

Mamy czasy, w których nikt nie ma czasu na nic. Długie opisy i wielostronicowe historie zawierające jedynie suche fakty nikogo nie przekonują do zakupu produktu ani nie świadczą o prestiżu firmy. Wizualizacja, minimalizacja i skrócenie to koncepty, bez ogarnięcia których będzie nam ciężko funkcjonować na dzisiejszym rynku.
Jeśli wiemy, co chcemy sobą reprezentować jako firma, to dobre logo jest kluczem do sukcesu. Zwarta, jasna i pomysłowa koncepcja logotypu jest na wagę złota i może nas sporo kosztować, ale korzystać z niej będziemy latami. To nasza wizytówka, drukowana nie tylko na papierze ale również na gadżetach takich jak smycze reklamowe, kubki czy koszulki. Jeśli odpowiedzialnie i umiejętnie zaprezentujemy wizualnie naszą markę i myśl przewodnią przyświecającą naszej firmie to możemy być prawie pewni, że dzięki takim działaniom klienci odbiorą nas jako profesjonalistów. Bardzo często nie doceniamy roli identyfikacji wizualnej w biznesie i nie zwracamy na nie uwagi, ale jest to błąd.

About the author / 

admin

Archiwa

Kategorie

Losowe wpisy:

  • Segregatory firmowe

    Bardzo ważne jest, aby każda większa firma posiadała własne, charakterystyczne logo i sygnowane nim akcesoria. Mogą być one stosowane w biurach należących do danej firmy lub służyć jako reklamówki przeznaczone dla klientów. W obu przypadkach produkty takie umacniają pozycję firmy, sprawiają, że jej logo jest lepiej rozpoznawalne, wśród pracowników zaś tworzą pewne pozytywne poczucie przynależności…

  • Charakterystyka filtrowania pakietów w NNTP

    Charakterystyka filtrowania pakietów w NNTP NNTP to usługa oparta na TCP. Serwery NNTP używają portu 119. Klienty NNTP (w tym serwery przesyłające wiadomości do innych serwerów) używają portów o numerach wyższych niż 123. Niektóre serwery grup dyskusyjnych (zwłaszcza INN) pozwalają na określenie innych numerów portów na potrzeby transakcji między serwerami, co bywa użyteczne z kilku…