Są różne nośniki reklam. Jedni lubią ograniczać się do najbardziej pospolitych, znanych przesz wszystkich, które do pewnego stopnia są już zawodne, a inni wolą zdać się na swoją intuicję i chwycić coś nowego. Koszulki reklamowe stanowią trzon przekazu marketingowego każdej firmy. Bez nich bardzo trudno jest wystartować z jakąkolwiek dobrą kampanią, ponieważ dają one gwarancję ciągłego informowania klientów o danej firmie. Stały przekaz jest bardzo ważny, ponieważ bez niego, wypuszczona w eter informacja szybko staje się bezużyteczna. Lepiej jest zainwestować w coś, co będzie z naszym odbiorcą od początku do końca, coś, co będzie mu przypominać o nas w każdej sekundzie. Jeżeli ponadto będzie to się dokonywało w sposób delikatny, sugestywny, ale nie napastujący, to nie mamy czego się obawiać. Nasz przekaz trafi we właściwe ręce i będzie mógł ofiarować odbiorcom te produkty, których rzeczywiście pragną. W przeciwnym razie będziemy tylko wyrzucać nasze pieniądze w marketingowe błoto i nicość.