Reklama

Smycze Reklamowe

Off 81

Mamy czasy, w których nikt nie ma czasu na nic. Długie opisy i wielostronicowe historie zawierające jedynie suche fakty nikogo nie przekonują do zakupu produktu ani nie świadczą o prestiżu firmy. Wizualizacja, minimalizacja i skrócenie to koncepty, bez ogarnięcia których będzie nam ciężko funkcjonować na dzisiejszym rynku.
Jeśli wiemy, co chcemy sobą reprezentować jako firma, to dobre logo jest kluczem do sukcesu. Zwarta, jasna i pomysłowa koncepcja logotypu jest na wagę złota i może nas sporo kosztować, ale korzystać z niej będziemy latami. To nasza wizytówka, drukowana nie tylko na papierze ale również na gadżetach takich jak smycze reklamowe, kubki czy koszulki. Jeśli odpowiedzialnie i umiejętnie zaprezentujemy wizualnie naszą markę i myśl przewodnią przyświecającą naszej firmie to możemy być prawie pewni, że dzięki takim działaniom klienci odbiorą nas jako profesjonalistów. Bardzo często nie doceniamy roli identyfikacji wizualnej w biznesie i nie zwracamy na nie uwagi, ale jest to błąd.

About the author / 

admin

Archiwa

Kategorie

Losowe wpisy:

  • Komornik Warszawa Mokotów

    Pensja komornika – jak wygląda? Na wielu stronach internetowych możemy znaleźć już różne informacje na temat tego, ile zarabiają komornicy. Niektóre z nich nie mają jednak nic wspólnego z prawdą. Ciężko zresztą do tej pracy dotrzeć, gdy nie jest się bezpośrednio związanym z branżą, albowiem komornicy rzadko kiedy wypowiadają się jakoś otwarcie na temat swoich…

  • Wirtualne biuro

    Każdy, kto rozpoczyna swoją działalność gospodarczą lub ma takie plany, będzie musiał zmierzyć się z szeregiem formalności, których należy dopełnić. Są to nie tylko sprawy urzędowe, takie jak uzyskanie numeru NIP, rejestracja w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych czy Krajowym Rejestrze Sądowym. Trzeba również zadbać o kwestie lokalowe i wybrać odpowiednie miejsce na siedzibę prowadzonej działalności. Jeśli…