Tani sposób na reklamę Twojej firmy
Reklama dźwignią handlu – takie powiedzenie utarło się wśród marketingowców. Ma ono w sobie dużo prawdy; każda szanująca się firma, której zależy na tym, by przyciągać co raz to więcej klientów, musi w jakiś sposób reklamować swoje usługi. Jedną z opcji jest reklama w telewizji, ale jej koszty są tak duże, że tylko naprawdę duże spółki mogą sobie na to pozwolić. Reklama w radiu również nie należy do tanich, ale kwoty żądane za kilkadziesiąt sekund na antenie nie są aż tak zawrotne, jak w przypadku wizji. Zamieszczenie reklamy w prasie, zwłaszcza w regionalnej, jest w zasięgu średnich przedsiębiorstw, jednak dla małych firm wciąż będzie nieopłacalna. Mali przedsiębiorcy radzą sobie jak mogą; często decydują się na rozwieszanie reklam na ogrodzeniach prywatnych posesji lub na słupach ogłoszeniowych. Reklama podświetlana, czyli na przykład kolorowy neon, również jest częstym wyborem osób prowadzących działalność gospodarczą; przykuwa on uwagę przechodniów i jest stosunkowo tanią formą reklamy.