Najpraktyczniejsze gadżety reklamowe – bloczki i notesy
Katalogi reklamowe z obszernym wyborem gadżetów co roku trafiają do siedziby każdej firmy. Producenci oferują bogatą gamę produktów –
przez smycze, koszulki, kosmetyczki, czapki aż po długopisy czy bloczki firmowe. Ważne jest, żeby każdy z potencjalnych klientów znalazł gadżet odpowiadający potrzebom firmy.
Każdy dział marketingowy, dysponujący ograniczonym budżetem, staje więc przed ważną decyzją wyboru atrakcyjnych gadżetów. Jak dokonać dobrego wyboru w tym natłoku możliwości?
Przede wszystkim dobierajmy gadżety, które będą praktyczne. Artykuły piśmiennicze i papiernicze, jak np. ołówki, notesy czy bloczki firmowe, możemy spokojnie zamówić w dużych ilościach. Te przydadzą się pracownikom w codziennej pracy w biurze czy podczas prezentacji. Możemy także podarować je naszym klientom, jako elegancji i praktyczny gadżet, który będzie przypominał im o naszej firmie. Bloczki firmowe, w zależności od formatu,na który się zdecydujemy, pomieszczą wszystkie ważne dane – od nazwy firmy aż po np. kontakt do działów marketingu i sprzedaży.